آوردن ۴ میلیارد یورو درآمد فصل آخر به خانه یکی از این نشانههاست. هر چند این رقم در مقایسه با دو سال قبل در همین موقع ۲ میلیارد یورو کمتر است.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، درآمد ناشی از حق اختراعات نوکیا به ۱ میلیارد یورو در سال رسیده است.
قراردادهای حمایتی با مایکروسافت نیز یک میلیارد یوروی دیگر برای این کمپانی درآمدزایی کرده است.
واحد نوکیا زیمنس هم به رغم حذفیات فراوان (ادغام و نیز اخراج کارمندان) ۴ میلیارد یورو در سال درآمد کسب کرده است.
بیزینس بعدی Navteq mapping است که بیش از حد انتظار درآمدزایی کرده (۴۰۰ میلیون یورو) و سودآوری برای نوکیا داشته است.
در بازار موبایل فروش اسمارتفونهای ارزان قیمت آشا در هند، بسیار موفقیت آمیز توصیف شده است. (در فصل آخر سال ۲۰۱۲ بیش از ۹.۳ میلیون آشا در هند فروخته شده است.)
در واقع استراتژی فروش اسمارتفونهای ارزان قیمت آنهم در بازارهایی مانند هند، توانسته نوکیا را سر پا نگه دارد.
اما در بازار اسمارتفونهای ویندوز بیس، فروش ۴.۶ میلیون نوکیا از سری لومیا نیز موفقیت آمیز بوده است.
در سری لومیا هم اسمارتفون ارزان قیمت ساخته شده (لومیای ۶۲۰) و هم گران (لومیای ۹۲۰) و این باعث شده تا کاربران بیشتری به سوی آن جلب شوند.